A thousand lies have made me colder

Vaknade iallafall upp hemma hos Lena.  Hade lite svårt att somna igår eftesom jag allvarligt drömde mardrömmar, och de är första gången på flera flera år jag gör de :o!! De bästa var ju iallafall att vi åt chips, gordis och drack cola till frukost även till lunch, fyfan så gott de var. Fast att jag började må illa kunde jag inte sluta äta ;D! Lena skjutsade hem mig och jag for vidare in en snabbis till stan och köpte mig en t-shirit, hur snygg som helst! Sen vidare mot jobbet. Nu ligger jag i sängen och har just jobbat klart är helt död typ, eller trött. Ovanligt att jag är trött?.... Tror fan jag måste kolla upp de där hos en doktor för de är inte normalt att vara så trött som jag är varje dag!.

Pratade nyss med Lena , och hon frågade om jag skulle följa med ut och röjja lite med Hannah, Evelina, Bodin och Thörnqvis hm undra om de var någon till? aja skitsamma. HAr iallafall beslutsångest om jag orkar. Är somsagt hur trött som helst men de hade ju varit awsome!  Men känns som att jag har för mkt saker att göra :s. Vi får se hur jag gör! HEJDÅ.

hahaha åh Lena varje gång jag ser den här så tänker jag på, " haaaaaaaaaaja zicka zicka" 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0