I try to give you the best of me

Känner paniken nu att jag aldrig for och tränade så ska nog fara och köra lite lätt på gymmet även fast att jag är sjuk. Har ju tränat varje dag denna vecka så känns bara fel att inte träna. jag måste träna!.. Efter att jag varit och träna måste jag även städa upp mitt rum lite, de ser förjävligt ut ! Kankse kör en hel rensning av mitt rum, hmm, de återstår och se hur mkt ork jag har! ;P  Frågan är egentligen vad som händer ikväll? jag har faktiskt ingen aning, blir nog inge supa hur sugen jag än är på de!  andra helgen irad nu som jag är nykter, suget är enormt! Men känslan av att vakna upp utan att vara bakis är ju helt underbart!

Snart har de iallafall gått en hel vecka utan, cola, chips, godis och annat onyttigt skit. och vet ni? de känns underbart. Känner knappt nå sug längre. Eller nog känner man av de men de är absolut inte som de var i början. Nu känns de riktigt bra, ska fan aldrig mer börja äta de igen!

Förlåt AdamN att jag inte hämtade er inatt, jag har typ lite ångest. Men var helt död när du ringde och väckte mig. Visste knappt vart jag var! Men jag ska gottgöra dig någon dag :D !

Nä nu väntar gymmet på mig, syns. Puss!

haha den där kvällen, är en kväll man inte glömmer, visst Tove? HAHA :'D

Kommentarer
Postat av: Åberg

Tur att jag var nykter ;)

2009-10-18 @ 15:49:33
Postat av: Sara

hahaha de är du itne ensammen om! ;P dom två brevid är ju också jävligt nyktra ;)

2009-10-18 @ 17:27:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0