Du och jag mot världen

Är på grymt bra humör! Allt känns så förbannat bra. Förutom med dig, dig och dig men er skiter jag fullständigt i! Ny duschad, ny städat, ny bäddat, ny pratat i telefonen med min snygging, pratar med en speciell människa på msn som gör mig glad, nu ska jag bara vara social ett tag till innan jag kryper ner i min nybäddade säng helt själv, men snart får jag sova med dig <3

Tove håll ut, du är inte den enda som är less på den är skitstaden!
finns så jävla många falska människor, idiotiska rykten som vissa människor som inte har något liv tror på, och hur mycket skitsnack som helst.  Men snart far vi fattar du, snart snart snart, vi måste bara hålla ut ett tag till sen far vi bort från den här skiten. Jag längtar så mkt så jag får panik. De kommer vara så fruktansvärt skönt och fan vad vi ska ha roligt! Vi ska festa och leva livet och bara skita i alla idioter! De kommer bli awsome. Håll bara ut, finns alltid här för dig, och de vet du!  du och jag mot världen, visst var de så? <3





Kommentarer
Postat av: TLM

ALLTID <3

2009-10-18 @ 18:04:18
URL: http://toveeb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0