I really miss you and wish I could kiss you

Lördagen: Var hur stressig som helst vaknade upp hos Tove, kämpade mig hem och fixa mig innan jag snabbt drog mig till ishallen, där de var jobb som gällde.  I våran kiosk brukar vi alltid satsa en 10 på matchen, alltså hur de kommer att gå. Och den som gissar rätt får alla pengarna. Men om ingen gissar rätt så forsätte de och pengarna ökar i lilla burken som vi har! Tills igår, då jag gissade att matchen skulle sluta 2-3 till Färjestad. Mitt gyllene resultat slog in och jag gick där ifrån med vinsten i fickan, alltså 340 kr rikare ;D  Körde fort som fan till Tove där Hanna också var, vi lagade mat och började fixa oss för fest  ;). Vi hade förfesten hemma hos Tove innan vi drog oss mot fiskekyrkan. Resten av kvällen haha ja... Nämen de var faktiskt riktigt kul, har dock lite blåmärken här och där! men de är smällar man får ta ;) Tove minns du , du jag och ... på dansgolevt? HAHA jag skäms ! De hända många sjuka saker som alltid, har även blivit pappa för den delen ;D ! 

Blev väckt av att Tove ringde "kom och hämta mig" KLOCKAN 7 på morgonen jag fattade ingenting. Somnade iallafall om och blev sedan väckt igen av att nukkan ringer och säge "kom och hämta mig" Fattade fortfarande ingenting och somnade om. Blir sedan väckt igen av att mobilen ringer men då är de A som ringer. Måste få säga förlåt till dig för allt som hände igår... :/ sen måste jag få säga TACK till Lena som körde hem mig <3  nu ska jag klä på mig och försöka fixa till mig lite, städa sen blir de bakis häng hos Tove med ZN :)

INTE OKEJ att jag har utvecklat jordgubbs historen med sugrör och sprit :o haha
 
..idag mår jag inte bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0