I stay in love with you

Kom för en stund sen hem från skolan, alltid lika glad när man överlevt än en onsdag. Eftersom onsdagarna är jobbigast! Hade iallafall redovisning på historian idag, IG eller vad säger du Jessika? Åååh orkar verkligen inte med skolan längre så grymt less och allt.....

Nu sitter jag och taggar för snart ska jag fara till helex och träna med Tove och Alex, vi ska på TVÅ pass, ena passet var typ spinning de andra passat komme jag inte riktigt ihåg vad de var, men ni kan ju komma och hälsa på mig på sjukhuset för jag kommer nog allvarligt dö! Men nu ska jävla ölkaggen bort, så långt jävla bort som möjligt!   Aja nää måste gå och byta om och packa lite saker. För efter jag tränat bär de av till skogen. Där jag och Lena ska ha myspys! Spenderar även min natt där ;)!

Dagens:
Jag och Lena fular oss
Johan Aasa: "Ni är farliga för varandra, ni är som en våldtäckt tsm. De är sant. Så jag föreslår att en flyttar på dig!!"
hahahaha ååh den dära Johan Aasa.


Kommentarer
Postat av: sofia

HAHAHHAHA inget slår johan aasas kommentarer ;) hahah

2009-10-15 @ 18:54:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0