It feels like you are a milion miles away..

Jag måste ju ha varit full igår eller nå, för jag kommer inte ihåg när jag stängde av datorn eller när jag gick och la mig :s... Så när jag vaknade var TV:n på, datorn låg upp och ner på golvet, min popcorn skål låg vid dörren? eh vad fan hände igår? De är sjukt läskigt när jag inte änns kommer ihåg när jag gick och la mig .. 

Aja nä nu har jag iallafall sminkt och fixat klart mig . Ska hoppa in i bilen och fara till Lena där de blir religions plugg. Fast innan de ska jag på ett uppdrag inne i stan! Nä ska skynda mig nu så att dom (Hannah och Lena) inte börjar dampa ;P!   pusspuss


ska försöka att glömma, men de är inte lätt.. :/

ge mig sommar nu tack!..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0