What can i say, what can i do this is who iam and im hurting you

Förlåt för min dåliga uppdatering, känner mig kass. Men har inte varit hemma på flera dagar plus att jag inte har orkat, eller haft tid! Men kan berätta vad som har hänt hittils!
Onsdagen då, blev inte så mkt att filma för de blev massa tjafs, men vi hade kul ändå eller iallafall jag och Lena resten däckade ju i sängen. De roligaste var ju satsumas grejen och jude snacket haha! aja Torsdagen, vi for och filmade på morgonen, SJUKA saker! haha. Sen for jag iväg och jobbade. Efter jobbet drog jag till Lena igen. Vi for och köpte massa gotta och sedan tillbaka till Lena. Tanken var att vi skulle filma men de gick inte så bra de heller! Fredagen vi vaknade, kämpade igenom oss dagen sen for jag och Lena hem till mig som bor nästan längst ner på HERTSÖN vi lämnade bilen där och sen GICK VI TILL MÅTTSUND ! Vi gick ca 4 mil utan att stanna en förbannade gång, kan ju berätta att vi var typ svimfärdiga och gråtfärdiga när vi väl var framme! Vi var helt seriöst hög av smärtan, ni ska höra hur vi låter (vi spelade ju självklart in allting eftersom vi tänkte att ingen skulle tro på oss!) De är SJUKT! Väl framme bastade vi , och skoja inte om de var skönt!

Sen hur döda vi än var efter våran 4 timmars gång så ställde vi oss och gjorde en sak till våran VÄN, som har de lite jobbigt just nu! Vi är allt riktigta vänner vi. Men de blev inte som vi hade tänkt oss men skitsamma vi var så trötta och less så vi orkade inte bry oss! På morgonen (lördag)så skjutsade iallafall Lena hem mig och nu sitter jag hära, och ska vilken sekund som helst fara och TRÄNA... eh inte alls taggad..   men vi ses hejdå.

Så jävla dålig stil, att ni änns orkar?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0