Am I dreaming?

Träningen - avklarat
Städningen - avklarat
Mötet - avklarat
Firat syster - avklarat
Varit nyttig hela dagen - avklarat
Läxan - ........... ingen kommentar!

Ligger här i min säng och känner hur fucking trött jag är. Träningen tog död på mig! Jag och Tove har nu på allvar bestämt oss för att gå in i de nyttiga livet. Vi ska börja träna eller iallafall röra på oss varje dag och äta nyttigt. Låter ju underbart ! Men redan nu har jag panik öve att jag vill ha socker och fett. Hur jävla gott hade de inte varit med max nu eller ost chips? gaaah jag dör... nej måste försöka peppa mig själv att detta kommer funka, de är ett måste! De har verkligen gått utför nu och de märks!  Så i morgon har jag och Tove bestämt oss att fara och träna direkt efter skolan och efter de blir de bastning, hur underbart lät inte de då? ;). Men tillbaka till läxan då.. Ligger ju då i sängen och verkligen försöker göra min svenska redovisning men ... nää de funkar inte, de finns inte ett skit om realismen i Sverige, och vem fan bryr sig egentligen. åh vad arg jag blir..... Nä ska nog ringa ett samtal först innan jag forsätter, måste få lite energi och ett leende på läpparna <3 
Hade bra puss :)

Riktiga vänner finns alltid där, jag är besviken..


Kommentarer
Postat av: =)

sötis

2009-09-22 @ 02:01:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0