p pl plu plug plugg plugga !

  • I söndags så for jag till Lena där vi bestämde oss för att plugga lite historia men först och främst kikade vi förbi kvantum och inhandlade lite saker. Jag köpte : Nötter, satsumas och vattenmelon. Lena köpte: Godis, chips, dipp och drack cola, Inte okej är mitt enda ord!
Idag for vi till skolan och fixade klart mina bilder plus att  jag och Maja gjorde klart våran lektion, SKÖNT!
Sedan for vi förbi kvantum igen för Lena skulle köpa mera cola, suck... haha.
Sedan hem till Lena där jag fick en liten ångestattack att jag var tvungen fara ut och springa så tog på mig lenassuperdansskor och for ut och sprang 5 km efter de har vi bara pluggat och pluggat, nu har vi tagit en liten paus, ätit varmamackor och Lena har bastat.  Aja nä nu fick ni en liten uppdatering iallafall men vi ses bye !
Saknar min älskling <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0