Räknar dar

Efter torsdagens hårda arbetsdag for jag till boden och träffade Adam.
om jag bara kunde beskriva hur mkt jag har saknat han och hur underbart de var att få pussa på han och få somna i hans famn, fast att de inte blev många timmars sömn. Ville inte att kvällen/natten skulle ta slut, ville bara ligga i hans famn förevigt.. Men nä de fick jag ju inte, någon sekund efter ringer väckar klockan. Tiden gick alldeles för fort..
Nu har jag iallafall jobbat klart en hel vecka, bara 3 kvar...
Helgens planer blev iallafall inställda, och de sög röv hade verkligen sett fram emot de..
Så nu ligger jag bara på mitt rum och deppar, pallar inte..
Aja ska gå och duscha sen får vi se vad som händer..
byebye
fan så jag längtar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0