Umeå för hela slanten.

Jag är verkligen jätte dålig på blogga men de har blivit så förbannat tråkigt så jag lovar er ingen förbättring jag skriver när jag har tid och lust!

I helgen så drog jag och min älskling ner till Umeå iallafall. Jävligt skönt att få komma bort från den här skitstaden och komma till något lite större! Men bäst av allt måste ju vara när Adam tog med mig till tacobaren, den var GRYM så om ni är påväg eller kör bara förbi Umeå och är hungriga så rekomenderar jag verkligen tacobaren. Bara 59 kr och ni får äta hur mkt tacos ni vill PLUS att dom har en egen smältost maskin ;). Aja nog talat om tacos.  Blev ändå en liten galen helg med nytt och härligt folk :)! Nu har ni fått höra lite från mig så att ni vet att jag lever ;)
nu ska jag krypa ner i sängen med baby!
godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0